Piagam Pelanggan

  1. Memastikan keselamatan kanak-kanak di beri perhatian dan diutamakan
  2. Memastikan kanak-kanak mendapat peruntukan makanan seimbang setiap hari
  3. Mewujudkan persekitaran dan suasana di bijik darjah kea rah suasana belajar yang harmoni
  4. Memastikan kanak-kanak mendapat layanan mesra dari guru dan pembantu semasa melaksanakan aktiviti sekolah
  5. Menyediakan rekod-rekod penilaian kanak-kanak
  6. Memastikan tugas sentiasa mengikut takwin yang dirancangkan
  7. Mengadakan hari konvokesyen dan penyampaian sijil setiap akhir tahun
  8. Sentiasa bersedia dan sanggup menerima pendapat, cadangan dan teguran yang membina daripada semua pihak demi meningkatkan prestasi perkhidmatan dan kecemerlangan.semua pihak

0 comments:

Post a Comment

*****Gaji 2011*****

*****Gaji 2011*****